Editorial

DSC_0981El darrer trimestre d’aquest curs ha estat farcit d’activitats amb participació d’alumnat, de les quals el Centre de Recursos Pedagògics n’ha estat organitzador o col·laborador. Es tracta d’una sèrie de propostes que s’han anat treballant conjuntament amb el professorat durant tot el curs i que s’han concretat en forma de trobades, fires, jocs o presentacions.

Si bé el CRP és fonamentalment un servei de suport al professorat i als centres, ens complau impulsar activitats adreçades directament a l’alumnat, sobretot si contribueixen a fomentar l’intercanvi entre diferents escoles i instituts i, especialment, si tenen un component d’innovació metodològica.

En aquesta línia, hem de parlar de la Gimcana Matemàtica i enguany també del Fem Matemàtiques (del qual trobareu un article específic en aquest número), de la Fira de l’Estudiant, de la trobada de Petxa-kutxa, de les activitats al voltant dels treballs de recerca de l’alumnat de batxillerat, a més de la col·laboració en l’organització d’activitats promogudes pel Departament d’Ensenyament, com ara les trobades de corals de primària i de secundària i el certamen de lectura en veu alta.

Agraïm especialment la implicació del professorat i la bona resposta dels centres, cosa que ens esperona a continuar amb iniciatives d’aquest tipus de cara al curs vinent.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Número 05 - juny 2013 i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.